Direktlänk till inlägg 17 september 2012

ojojoj då!

Av Felicia - 17 september 2012 18:26

Tiden går nu fort. Ett halvt år sen jag bloggade senast!!
Detta känns dock inte ok!
De har hänt mkt å nu ska ni få veta lite grann...

De börja me att ja har börja åttan å är stolt. Ja ska konfa mej å har nyss varut på läger... De kändes väl ok, ja har börja gilla en av ledarna men de e väl ok?!

Jag har fått ny tele å den är min kärlek! Ja å rasmus är hekt över. Vi typ bråkar jämt ellr va d e vi gör??!!




 
 
Ingen bild

Anonym

22 september 2012 18:38

Vem är ledaren?

Felicia

29 januari 2013 18:00

gillar inte han längre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 4 maj 2013 21:39

Fan att inget ska funka! Vem e äkta, vem e falsk? Fyfan vilka jävla människor de finns!Vet inte ens om min "bästa vän" är min vän längre.... känns så jävla bra att ha de såhär...förlåt för allt ja gjort å vafan de nu e ni stör er på för jag säger upp...

Av Felicia - 4 april 2013 11:14

Nu får ja skärpa mejj! Jag måste lära mig att skriva på bloggen ist för på fb! Mitt liv har gått upp å ner sen senaste inlägget... Från singel till i ett förhållande som varade i 2 månader och 6 dagar... JÄVLA RELIGION HELVETE!!Jag mår väl bra? Rasmu...

Av Felicia - 29 januari 2013 18:13

Från sist jag blogga har mkt hänt!Jag å rasmus pratar inte ens med varran.Frida persson har flyttat, jag har flyttat till ett hus, mamma mette har skaffa häst!I jul fick ja e en ny tele, kläder å massa annat!Nyår var inte bra alls, hatar de! mamma fi...

D':

Av Felicia - 10 juni 2012 13:50

Min kille o jag ät typ ännu mer än över!Mammas kille ska åka bort o jobba SKIT länge!Jag har slutat att le för jag gillar de, jag ler för jag måsteMin 'syrra' typ svarar inte längre :( Blive utnyttjad, slagen och allt är tydligen mitt fel!Jävla PONTU...

Av Felicia - 31 maj 2012 16:14

Jenni här, fått ett antal fjortis blickar på mej men WTF? :O Älskar när alla tror fel!!! HAHA Rasmus är stött kär och de e skit kuuuuul ( lite över kåt oxå tror ja? ) ...

Presentation


Min blogg, Mitt liv, Jag skriver vad jag känner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards