Alla inlägg under april 2012

Av Felicia - 30 april 2012 13:09

Äntligen kunna blogga igen! :D Har bara haft telen o lite på hitils!!! Men nu har man datan och det känns jätte skönt... Jävlafittfanbajskukhelvete att man inte får sätta upp studsmattan!!! VILL FÖR FAN HA UPP DEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Av Felicia - 17 april 2012 16:10

Jag hade/har en tutch tele som bara gör som den vill... haha, livet leker elr vad är de man brukar säga?

??

Av Felicia - 16 april 2012 17:14

När man kommer finns det idomin på skåpet och en massa klåtter!!

This is how I feel when I am at school:

Hated as fuck and just wanna run away, I just wanna kill for get some respect! But were would it get me? -No were! I dont wanna live in this town anymore, just wanna move away and never look back! I dont get why I am suffering as I'm doing!!

Av Felicia - 16 april 2012 17:02

Jag vill inte flytta till ngn jävla NILSVALLEN! De suger och hur jävla kalt det än kommer vara får man gå elr cykla... :O
Jag vill inte! Önskar de fanns ngt annat ställe... vänta, de gör ju de! De e bara min låsas farsa som inte vill flytta dit... De finns hur mkt som hellst att kunns slänga, men gör du de? NEJ! O sen komer du till mej och säger att jag ska slänga en massa saker som jag har sen jag var liten och de!! Vad fan e de för stil? :O

Av Felicia - 11 april 2012 14:37

Vi bråkade och det svider de du sa och det du gjorde... Jag vet inte, fattar inte heller...

Av Felicia - 11 april 2012 11:05

Here I am and this is ME I was born to be ME not someone you would like me to be! I have my roules and if you want me YOU will have too follow them or it is soooo over done with you! Accept my roules, and you accepting ME


Take me for who I am and not for who I can be! This is me and I am not gonna change!! <3

Av Felicia - 11 april 2012 11:00

Hej idag då :D
Jag vakande för ett litet tag sen och nu mår man så kallat bra :D
Tvättade igår och satt vid fb nästan hela tiden, de hände inte så mkt så jag tog min "kusin" i famnen och fick henne och somna :D Jag älskar när jag får barn att somna, dem är så söt... :D

Min lille bror kom hit oxå och då blev det spela av med han och angry birds på fb... haha han tyckte om det som f*n
Han försöker till och med lära sej läsa fast han bara går sista året på dagis :/ Han blir så stor snabbt, Och jag kommer faktiskt ihåg när han fyllde 3 år, han var såå söt då! :L

Av Felicia - 10 april 2012 21:36

Nu tv och sen sova tror jag :S 

Hör av mej i morrn! lovar de.. 


xoxo

Presentation


Min blogg, Mitt liv, Jag skriver vad jag känner!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards